NB! Vi har sommerstengt. Fysiske produkter som bestilles etter kl 14 fredag 6 juli 2018 vil bli sendt senest uke 31.

God sommer!

Velkommen til MetaResource nettbutikk

Bestilling og betaling |   Frakt, retur og bytte   |  Kjøpsbetingelser

Samtaler av betydning

Samtaler av betydning, Nøkler 01, Nøkler 02, Trine Åldstedt, NLP, MetaResource, spørsmålskortNøkler 01 og Nøkler 02

Samtaler av betydning.
Les mer og bestill her

Pris kr 490,- pr boks med 99 spørsmålskort i hver.

Bøker

Nettbutikk, Alt sitter i hodet, bok, Trine Aldstedt, MetaResource, NLPAlt sitter i hodet. 


LES MER OM BOKEN HER
Alt sitter i hodet er en bestselger og er læringsrik om NLP. Les hele fra perm til perm og/eller bruk den som oppslagsverk etter behov.
Lettlest, effektiv, gir resultater. Mange smarte øvelser.  Avgjørende kunnskap om bevisst og ubevisst kommunikasjon.

Bestilling av papirbok   kr 409,- (bok + porto) Betal med Vipps og send e-post med adresse og antall.
Scroll litt ned på siden her for info om Vipps. 


Bestilling av lydbok kr 349,-

 

 

Nettbutikk, stjerneskudd, Trine Aldstdt, MetaResource, NLPStjerneskudd, målbok med minikurs.

Pris: Kr. 349,-
Frakt kr. 60,-

I tillegg til å være notatbok med mange blanke ark, får du:

– Fargekoder og flere typer post-it-lapper som brukes til ideer, huskelapper på både praktiske og personlige ting. Hva du vil og det du trenger.
– Boka skal brukes begge veier, i den ene enden er det målområder som du jobber med. Her setter du opp dine viktigste livsområder som jobb, familie, utvikling……ja alle de viktige områdene du sjonglerer i hverdagen.
– Bak i boka er en plastlomme med kortversjonen av målene dine. Det er et effektivt hjelpeark, forsterket med fargekoder.
– Motsatt side av boken er notatbok – når du er på kurs eller møte eller ser på en lærings- eller inspirasjonsvideo. Eller gjør refleksjoner, skisser, er inspirert.
– Det er også plass til å oppbevare konsertbilletter, kvitteringer, huskelapper og slikt.
– Ved siden av målområdene dine er en liste for dagens gjøreliste
– Det er to fargede tråder så du skal vite hvor du er i begge ender av boka.
– Video med opplæring på bruken, samt spennende tips om målsetting, læring og hvordan det ubevisste jobber.
Les mer om Stjerneskudd
Bestilling og betaling 

Nettbutikk, notatbok blå, MetaResource, NLPEksklusiv blå notatbok

Kr. 149,-
Frakt kr. 60,-

Omslaget er blått med sitat av Trine Åldstedt: Det største universet er inni oss.
Strikk som holder boken pent sammen.

En bok med blanke ark kan brukes til tankene dine. Mål, ideer, tegninger, planer, sitater, læring.God kvalitet, den tåler å være med deg overalt.
Bestilling og betaling 
Mål: 10×15 cm (litt smalere enn A5)
 

 

Nettbutikk, notatbok, oransje, MetaResource, NLPEksklusiv oransj notatbok

Kr. 149,-
Frakt kr. 60,-

Omslaget er oransj med sitat av Trine Åldstedt: Samme hva du tror du er, er du alltid mye mer enn det.

Strikk som holder boken pent sammen. En bok med blanke ark kan brukes til tankene dine. Mål, ideer, tegninger, planer, sitater, læring.God kvalitet, den tåler å være med deg overalt.
Bestilling og betaling 
Mål: 10×15 cm (litt smalere enn A5)

 

 

 

 

Bestilling og betaling 

 

Bestilling og betaling

MetaResource nettbutikk Vipps, fysiske produkter
Fraktgebyr har økt til kr 60 fra 2018. Vipps er oppdatert.

 

  1. Klikk på Kjøp i Vipps, finn Vipps 29365 og velg produkt. HUSK å legge til porto dersom vi skal sende. Dersom du vil hente varene fysisk hos oss i Lillestrøm skal du ikke betale frakt. Noen varer har vi i Trondheim, sjekk med oss før bestilling hvis du vil hente der.
    Dersom du ikke har Vipps, ta kontakt for mulighet for faktura. Gebyr kr 50,- vil tilkomme.
  2. Send en epost til post@metaresource.no med følgende informasjon:

    – Navn og antall varer du har bestilt
    – Beløp og dato for Vippsbetalingen
    – Ditt navn
    – Adresse varen skal sendes til. Oppgi adresse selv om du har bestilt kun digitale produkter
    – Telefonnummer
    – E-post (selv om du sender fra samme)
  3. MetaResource sender deg bekreftelse på e-post og sender ut varer vanligvis hver fredag. 

 

Frakt, retur og bytte

FRAKT:
Alle pakker sendes med Posten/Bring og vi følger deres satser hva angår pris. Bestillingen sendes normalt hver mandag.
Fast fraktpris i Norge er 60,- pr. produkt.
Dersom du vil hente varene selv hos oss i Lillestrøm eller Trondheim blir det fraktfritt.

Dersom du bestiller tre eller flere varer kan du kontakte oss direkte på post@metaresource.no og få max fraktpris kr 145,- (Norgespakke)

RETUR:
Du har alltid 14 dagers åpent kjøp når du handler på nettet. Ønsker du å benytte deg av angreretten sender du pakken i retur til oss- Legg ved angreskjema eller følgeseddelen.
Du betaler selv frakten for returen.

REKLAMASJON:
Har du en reklamasjon på en vare vil vi gjerne høre fra deg. Skriv en mail så ordner vi det på beste måte.

Merk at dersom skaden skyldes frakt, skal dette gies beskjed om innen 24 timer fra mottak. Husk derfor å sjekke pakken og varene nøye med det samme du får de.

KONTAKT OSS:
post@metaresource.no

 

Kjøpsbetingelser i nettbutikk

Innholdsfortegnelse:

  1. Avtalen
  2. Partene
  3. Priser
  4. Avtaleinngåelsen
  5. Ordrebekreftelse
  6. Betaling
  7. Levering m.v.
  8. Risikoen for varen
  9. Angrerett
  10. Undersøkelsesplikt
  11. Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse
  12. Kjøperens rettigheter ved forsinkelse
  13. Kjøperens rettigheter ved mangel
  14. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold
  15. Garanti
  16. Personopplysninger
  17. Konfliktløsning

Innledning:

Dette kjøpet er regulert av den nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Med forbrukerkjøp menes her salg av vare til forbruker som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, og når selgeren opptrer i næringsvirksomhet med salg av varer over internett. Kontrakten er utarbeidet og anbefalt brukt av Forbrukerombudet. Forbrukerkjøp over Internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettsloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbruker ufravikelige rettigheter. Vilkårene i kontrakten skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men oppstiller partenes viktigste rettigheter og plikter for handelen. Selgeren kan velge å tilby kjøperen bedre vilkår enn det som fremgår av disse salgsbetingelsene. I tilfeller hvor kontrakten ikke direkte gir løsningen på en problemstilling, må kontrakten utfylles med relevante lovbestemmelser.

  1. Avtalen

Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene.

Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.

  1. Partene

  • Firmanavn: MetaResource
  • Kontaktadresse: Storgata 7, 2000 Lillestrøm
  • E-post: post@metaresource.no
  • Telefonnummer: 404 37 000
  • Organisasjonsnummer: 994 956 043

Kjøper er den person som foretar bestillingen.

  1. Priser

Prisene, som er oppgitt i nettbutikken, er i NOK og inkluderer merverdiavgift. Opplysninger om de totale kostnadene kjøperen skal betale, inklusive alle avgifter (merverdiavgift, toll, og lignende) og leveringskostnader (frakt, porto, fakturagebyr, emballasje med videre) samt spesifisering av de enkelte elementene i totalprisen, gis i bestillingsløsningen før bestilling er foretatt. (Vareleveranser til Svalbard eller Jan Mayen skal selges uten tillegg av merverdiavgift.1)

  1. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren. En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

  1. Ordrebekreftelse

Når selgeren har mottatt kjøperens bestilling, skal selgeren uten ugrunnet opphold bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse til kjøperen. Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, bør kjøperen ta kontakt med selger så snart som mulig.

  1. Betaling

Fysiske produkter betales med Vipps til MetaResource bedriftskonto. Send e-post til post@metaresource.no med adresse dit produktene skal sendes

  1. Levering m.v.

Varene leveres innen 1-5 dager med mindre annet blir opplyst. Levering av varen fra selgeren til kjøperen skjer på den måten kjøperen velger i kassen i nettbutikken.

  1. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøperen når tingen er overtatt av kjøperen i henhold til avtalen. Hvis leveringstiden er kommet og kjøperen unnlater å overta en vare som er stilt til hans eller hennes rådighet etter avtalen, har kjøperen likevel risikoen for tap eller skade som skyldes egenskaper ved varen selv.

  1. Angrerett

Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, de foreskrevne opplysninger om angreretten og angrerettsskjema er mottatt. Mottar kjøperen angreskjema og de nødvendige opplysningene på et senere tidspunkt enn ved levering av varen, begynner angrefristen å løpe fra den dagen kjøperen mottar angrerettsskjema og opplysningene. Har kjøperen ikke mottatt tilstrekkelig informasjon eller angrerettsskjema, vil angrefristen likevel gå ut 3 måneder etter at varen er mottatt. Dersom kjøperen ikke har fått informasjon om angrerett i det hele tatt, vil fristen være 1 år. Meldingen fra kjøper til selger om bruk av angreretten bør av bevishensyn være skriftlig (angrerettsskjema, e-post, telefaks eller brev), og den må inneholde opplysninger om hvordan kjøperen vil returnere varen til selgeren. 4 Jf. mønsteravtale utarbeidet av det felles kontraktsutvalget for Sparebankforeningens og Finansnæringens hovedorganisasjon – Avtalevilkår for kredittkort og faktureringskort – forbrukerforhold punkt 12 og mønstervilkår utarbeidet av Sparebankforeningen og Finansnæringens hovedorganisasjon for betalingskort punkt 11. 5 Lov av 21. juni 1985 nr. 82 om kredittkjøp m.m. 6 Personer under 18 år kan kun betale på de nevnte måter ettersom de ikke kan stifte gjeld jf. lov av 22. april 1927 om vergemål for umyndige (vgml.) § 2. 7 Lov av 21. desember 2000 nr. 105 om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). 4 Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren innen rimelig tid. Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale hele kjøpesummen til kjøperen innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til selgerens rådighet. Selgeren kan ikke fastsette gebyrer for kjøperens bruk av angreretten, men selgeren kan kreve at kjøperen skal betale kostnadene for returforsendelsen. Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Kjøperen bør sende varen tilbake til selgeren i originalemballasjen hvis dette er mulig. Kjøperen kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som etter sin art ikke kan tilbakeleveres, eller på lyd- og bildeopptak (herunder CDer, DVDer) eller datamaskinprogrammer hvor forseglingen er brutt. Det sistnevnte unntaket gjelder kun dersom selger klart og tydelig har opplyst om vilkårene for bortfall av angreretten på forseglingen.

  1. Undersøkelse av varen

Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til selgeren ved reklamasjon jf. kontraktens punkt 11.

  1. Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år. Ved forsinkelse må krav rettes selger innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert. Dersom varen er betalt med kredittkort, kan kjøperen også velge å reklamere og sende krav direkte til kredittyter (kredittkortselskapet).8 Meldingen til selgeren eller kredittyter bør være skriftlig (e-post, telefaks eller brev).

  1. Kjøperens rettigheter ved forsinkelse

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og kreve erstatning fra selgeren. Oppfyllelse: Dersom selgeren ikke leverer varen på leveringstidspunktet, kan kjøperen fastholde kjøpet og sette en rimelig tileggsfrist for oppfyllelse fra selgeren. Kjøperen kan likevel ikke kreve oppfyllelse dersom det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne eller dersom oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for 8 Lov av 21. juni 1985 nr. 82 om kredittkjøp m.m. § 8. 5 selgeren at det står i vesentlig misforhold til kjøperens interesse i at selgeren oppfyller. Faller vanskene bort innen rimelig tid, kan forbrukeren kreve oppfyllelse. Heving: Kjøperen kan heve avtalen med selgeren dersom forsinkelsen er vesentlig eller hvis selgeren ikke leverer varen innen den tilleggsfristen for oppfyllelse som kjøperen har fastsatt. Kjøperen kan likevel ikke heve avtalen mens tilleggsfristen løper, med mindre selgeren har sagt at han eller hun ikke vil oppfylle innen fristen. Erstatning: Kjøperen kan videre kreve erstatning for tap han eller hun lider som følge av forsinkelsen fra selgerens side jf. forbrukerkjøpslovens § 24. Kjøperen må melde krav til selgeren ved reklamasjon jf. denne kontraktens punkt 11.

  1. Kjøperens rettigheter ved mangel

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og erstatning fra selgeren. Retting eller omlevering: Dersom varen har en mangel, kan kjøperen kreve at selgeren retter mangelen eller omleverer tilsvarende vare. Selgeren kan motsette seg kjøperens krav dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Selgeren skal foreta rettingen eller omleveringen innen rimelig tid. Retting eller omlevering skal foretas uten kostnad for kjøperen, uten risiko for at kjøperen ikke får dekket sine utlegg og uten vesentlig ulempe for kjøperen. Selgeren kan ikke foreta mer enn to forsøk på retting eller omlevering for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere forsøk er rimelig. Selv om kjøperen verken krever retting eller omlevering, kan selgeren tilby retting eller omlevering dersom dette skjer uten opphold. Dersom selgeren sørger for slik retting eller omlevering, kan kjøperen ikke kreve prisavslag eller heving. Prisavslag: Dersom mangelen ikke rettes eller omleveres, kan kjøperen kreve forholdsmessig prisavslag. Heving: I stedet for prisavslag kan kjøperen heve avtalen, unntatt når mangelen er uvesentlig. Erstatning: Kjøperen kan også kreve erstatning for økonomisk tap han eller hun lider som følge av at varen har en mangel jf. forbrukerkjøpslovens § 33. Kjøperen må melde krav til selgeren ved reklamasjon jf denne kontraktens punkt 11. Reglene om reklamasjon gjelder i tillegg til, og uavhengig av, reglene om angrerett og eventuelle garantier stilt av selger.

  1. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt erstatning fra kjøperen. Selgeren kan også etter 6 omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og gebyr ved ikkeforskuddsbetalte uavhentede varer. Oppfyllelse: Dersom kjøperen ikke betaler, kan selgeren fastholde kjøpet og kreve at kjøperen betaler kjøpesummen (oppfyllelse). Er varen ikke levert, taper selgeren sin rett dersom han venter urimelig lenge med å fremme kravet. Heving: Ved vesentlig betalingsmislighold eller annet vesentlig mislighold fra kjøper, kan selgeren heve avtalen. Selgeren kan likevel ikke heve etter at kjøpesummen er betalt. Selgeren kan også heve kjøpet dersom kjøperen ikke betaler innen en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse som selgeren har fastsatt. Selgeren kan likevel ikke heve mens tilleggsfristen løper, med mindre kjøperen har sagt at han eller hun ikke vil betale. Erstatning: Selgeren kan kreve erstatning fra kjøperen for økonomisk tap han eller hun lider som følge av kontraktsbrudd fra kjøperens side jf. forbrukerkjøpslovens § 46. Renter ved forsinket betaling/inkassogebyr: Dersom kjøperen ikke betaler kjøpesummen i henhold til avtalen, kan selgeren kreve renter av kjøpesummen etter lov om renter ved forsinket betaling. 9 Ved manglende betaling kan kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso, og kjøperen kan da bli holdt ansvarlig for gebyrer etter lov om inkassovirksomhet og annen inndrivning av forfalte pengekrav.10 Gebyr ved uavhentede ikke-forskuddsbetalte varer: Dersom kjøperen unnlater å hente ubetalte varer, kan selgeren belaste kjøper med et gebyr på kr 150 + frakt tur/retur. Gebyret skal maksimalt dekke selgerens faktiske utlegg for å levere varen til kjøperen. Et slikt gebyr kan ikke belastes kjøpere under 18 år.

  1. Garanti

Garanti som gis av selgeren eller produsenten, gir kjøperen rettigheter i tillegg til de rettighetene kjøperen allerede har etter ufravikelig lovgivning. En garanti innebærer dermed ingen begrensninger i kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler etter punkt 12 og 13.

  1. Personopplysninger

Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Personopplysningene til kjøper under 15 år kan ikke innhentes med mindre selgeren har samtykke fra foreldre eller foresatte. Kjøperens personopplysninger skal kun utleveres til andre hvis det er nødvendig for at selgeren skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle. Selgeren kan kun innhente kjøperens personnummer dersom det er saklig behov for sikker identifisering og slik innhenting er nødvendig. 9 Lov av 17. desember 1976 nr. 100 om renter ved forsinket betaling. 10 Lov av 13. mai 1988 nr. 26 om inkassovirksomhet og annen inndrivning av forfalte pengekrav. 11 Gebyr kan ikke avkreves personer under 18 år da disse ikke kan stifte gjeld jf. vgml. § 2. 12 Se lov av 14. april 2000 nr. 31 om behandling av personopplysninger. 7 Hvis selgeren vil benytte kjøperens personopplysninger til andre formål, for eksempel til å sende kjøperen reklame eller informasjon ut over det som er nødvendig for å få gjennomført avtalen, må selgeren innhente kjøperens samtykke ved avtaleinngåelsen. Selgeren må gi kjøperen informasjon om hva personopplysningene skal brukes til og om hvem som skal bruke personopplysningene. Kjøperens samtykke må være frivillig og avgis ved en aktiv handling, for eksempel ved avkrysning. Kjøperen skal enkelt kunne kontakte selgeren, for eksempel pr telefon eller e-post dersom han eller hun har spørsmål om selgerens bruk av personopplysninger eller hvis han eller hun ønsker at selgeren sletter eller endrer personopplysningene.

  1. Konfliktløsning

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget.13 Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, bringe vedtaket inn for tingretten. 13 Se lov av 28. april 1978 nr. 18 om behandling av forbrukertvister.

Om oss


MetaResource AS er en markedsledende coachskole og ressurssenter med ekspertise og spesialkompetanse innen tankesett, coaching og lederutvikling. Godkjent i The Society of NLP – Dr. Richard Bandler og Den Norske Coach Forening

Vi tilbyr kurs, utdanninger, foredrag og skreddersydde prosesser for deg eller din bedrift. Våre kunder er næringsliv, kommuner, institusjoner og privatpersoner. Våre kunder velger oss fordi de vil ha kvalitet og resultater.
I nettbutikken finner du utvalgte produkter som kan støtte og glede deg, utvikle deg og inspirere deg.
Meditasjoner, kurs, bøker, smykker, pluss en del gratis stoff.
Finn ut mer om tilbudene og historiene, les mer om MetaResource.
Bli kjent med oss på Facebook, vi har et aktivt miljø.

Vår visjon

Samme hva du tror du er, er du alltid mye mer enn det.

Våre verdier
Kvalitet, kjærlighet, ærlighet, glede, vekst, frihet

 

LagreLagre

LagreLagre

Klar for å gjøre en endring?

Se og bli inspirert av resultater og effekt andre har!
Her er mange mennesker med ulik bakgrunn, behov og utfordringer.

Historier du vil kjenne deg igjen i.

REFERANSER

Nyhetsbrev

Instagram (@metaresource)

    Instagram has returned invalid data.

Lik oss på Facebook!